Za nami następne zlecenie. Kancelaria adwokacka realizowała przeprowadzkę do nowych pomieszczeń. Biura dla adwokatów zostały poddane wcześniej drobnym pracom remontowym oraz odświeżeniu. Po zakończeniu prac pozostały pewne nieczystości oraz widoczne zabrudzenia, które należało posprzątać.
To zadanie zrealizowali pracownicy firmy Stanbest. Naszemu klientowi zależało także na czasie, gdyż otrzymał termin na opuszczenie dotychczasowej siedziby. W zakresie przeprowadzonych prac wykonaliśmy doczyszczanie ciągów komunikacyjnych: klatki schodowej i korytarza. Usunęliśmy śmieci, a także pozostałości po materiałach budowlanych i wykończeniowych. Ekipa Stanbestu zlikwidowała również plamy po klejach, farbach i rozpuszczalnikach widoczne na podłodze i ścianach.
W celu realizacji zadania zastosowano wydajne maszyny i urządzenia oraz sprawdzone środki czyszczące. Po wyposażeniu nowej przestrzeni w meble, brygada firmy Stanbest umyła i zdezynfekowała biurka, szafy, meble i regały. Obecnie zleceniodawca rozmieścił już pracowników w nowej przestrzeni. Od kilku dni kancelaria działa w nowym miejscu i przyjmuje petentów.